Актуальність теми

Тема «Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування як засіб створення демократичного і відкритого процесу виховання »


      Концепція освітніх стандартів загальної освіти орієнтують навчально-виховний процес в цілому на активне включення учнів у різні види діяльності, що передбачає освоєння ними структури діяльності, умінь правильно її організовувати: ставити стратегічні цілі, визначати оперативні завдання, планувати, відбирати кошти, аналізувати результати. Окреслені уміння складають комплекс організаторських умінь, що входять до переліку інструментальних та комунікативних компетентностей, які представляють сукупність особистісних якостей громадянина, забезпечують його успішність в процесі життєдіяльності.
      Організаторські вміння, які сьогодні так необхідні учням, характеризуються як їх готовність до послідовного, впорядкованого, своєчасному виконанню практичних дій з грамотно відібраними засобами для досягнення позитивного результату.
      Формування організаторських умінь відбувається в різних видах діяльності. Але, враховуючи той факт, що провідним видом діяльності підлітка є спілкування, зміст якого направлено на пошук взаєморозуміння, взаємодії з однолітками, ефективним умовою формування цих умінь стає включення підлітків у процес учнівського самоврядування. Ось чому проблема: «Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування як засіб створення демократичного і відкритого процесу виховання» є актуальною та своєчасною.
Учнівське самоврядування направлено на самостійну організацію життєдіяльності ліцеїстів, це простір подієвої життя школярів, засноване як на формальних, так і неформальних відносинах, що сприяють розумінню відповідальності за результати своєї діяльності.
      Потрібно відзначити, що процес розвитку учнівського самоврядування тоді результативним, коли спрямовується і підтримується всіма учасниками освітнього процесу (учнями, вчителями, і батьками).
      Аналіз наукових праць показав, що самоврядування можливе лише при демократичному управлінні, яке забезпечує дитячим колективам право на самовизначення, саморозвиток і самоврядування в загальношкільних колективі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий