Тема «Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування як засіб створення демократичного і відкритого процесу виховання »
Організаторські вміння, які сьогодні так необхідні учням, характеризуються як їх готовність до послідовного, впорядкованого, своєчасному виконанню практичних дій з грамотно відібраними засобами для досягнення позитивного результату.
Формування організаторських умінь відбувається в різних видах діяльності. Але, враховуючи той факт, що провідним видом діяльності підлітка є спілкування, зміст якого направлено на пошук взаєморозуміння, взаємодії з однолітками, ефективним умовою формування цих умінь стає включення підлітків у процес учнівського самоврядування. Ось чому проблема: «Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування як засіб створення демократичного і відкритого процесу виховання» є актуальною та своєчасною.
Учнівське самоврядування направлено на самостійну організацію життєдіяльності ліцеїстів, це простір подієвої життя школярів, засноване як на формальних, так і неформальних відносинах, що сприяють розумінню відповідальності за результати своєї діяльності.
Потрібно відзначити, що процес розвитку учнівського самоврядування тоді результативним, коли спрямовується і підтримується всіма учасниками освітнього процесу (учнями, вчителями, і батьками).
Аналіз наукових праць показав, що самоврядування можливе лише при демократичному управлінні, яке забезпечує дитячим колективам право на самовизначення, саморозвиток і самоврядування в загальношкільних колективі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий